Overslaan en naar de inhoud gaan

Wat als ik mijn kat niet tijdens de openingsuren kan brengen of ophalen?

Bij wijze van uitzondering kan het mogelijk zijn om de kat op te halen of te brengen op momenten die afwijken van de openingsuren (van maandag tot zaterdag). Echter, hiervoor moet een aparte afspraak worden aangevraagd en hangt het af van de haalbaarheid en beschikbaarheid van het team. Voor een dergelijke uitzondering is een bijkomende vergoeding van €35 verschuldigd bovenop de dagprijs van de begonnen dag. Wij reserveren daarvoor extra tijd in de agenda waarop wij geen andere afspraken kunnen inplannen.

Op zon- en feestdagen worden de katten uiteraard verzorgd.
Maar op feestdagen worden er geen uitzonderingen gemaakt in verband met het ophalen of brengen van hotelgasten. 

Hou zeker ook rekening met het afhaalmoment van jouw kat en probeer het tijdstip niet te nipt te plannen aansluitend op jouw terugreis. Wij kunnen immers niet garanderen dat de kat diezelfde dag nog kan worden uitgecheckt indien je door onvoorziene omstandigheden niet op tijd kan zijn. Wij en de poezen danken je voor het begrip! :-)

Neem contact op voor meer informatie: [email protected]